قوانین مرجوع و تعویض محصول در فروشگاه اینترنتی ساروچی
1. شما میتوانید کالای خریداری شده را تا 7 روز پس از دریافت سفارش خود، با هماهنگی قبلی مرجوع یا تعویض نمایید.
2 . پیش از هر گونه اقدامی جهت مرجوع یا تعویض کالا، به پشتیبانی سایت اطلاع دهید. (شماره تماس 09194644685)
3 . پس از تایید توسط پشتیبانی محصول خریداری شده را فقط به دفتر مرکزی تهران ارسال فرمایید.
4 . توجه داشته باشید در بازه زمانی فروش ویژه امکان تعویض و مرجوع وجود ندارد.
5 . در صورتی که صحت و سلامت کالا توسط کارشناسان تایید شود، همکاران ما با توجه به درخواست شما در سریعترین وقت بهترین راه حل را ارائه میکنند.
6 . در صورت مرجوع کالا به دلیل پارگی، زدگی، ایراد دوختی و معیوب بودن، هزینه ارسال به عهده مجموعه ساروچی میباشد. لازم به ذکر است در صورت تعویض کالا هزینه ارسال به عهده مشتری خواهد بود.
شرایط تعویض یا مرجوع
پیشنهاد میکنیم به محض دریافت کالا آن را بررسی و در صورت وجود مشکل با پشتیبانی ساروچی در میان بگذارید.در صورت درخواست مرجوع یا تعویض کالای خریداری شده، شرایط زیر باید رعایت شده باشد:
- حتما کالای خریداری شده استفاده نشده باشد.
- لیبل لباس به هیچ وجه از آن جدا نشده باشد.
- لباس بوی عطر یا نامطبوع ندهد.
- لک یا زدگی روی لباس نباشد.
- شما تنها تا 7 روز قادر به تعویض یا مرجوع کالا میباشید.
- اکسسوریها به هیچ وجه امکان تعویض یا مرجوع ندارند.
- در صورتی که محصول مرجوعی یا تعویضی شما کفش میباشد نباید کار پوشیده، تغییر فرم داده یا شکسته باشد.
- توجه داشته باشید پس از خرید اینترنتی، امکان مرجوع یا تعویض حضوری در فروشگاههای ساروچی وجود ندارد، کالای خریداری شده به صورت اینترنتی و غیر حضوری مرجوع میشود.
- مشتری گرامی اگر شرایط ذکر شده از سوی شما رعایت نشده باشد، متاسفانه ساروچی هیچ مسئولیتی در قبال پس گرفتن کالا ندارد.